

International 1972 International met heftruck- of palletvorkopbouw wielen trekker te koop bij opbod



























































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper






• Chassisnummer: D010001D001770
• Eerste ingebruikname: 18/05/1972
• Nummerplaat: DCZ891
• Aard: Landbouwtractor (TL)
• Carrosseriecode: 49
• Brandstof: Benzine (ingegeven als “Benzine 4”)
• Kleur: rood
Gewicht & Toelaatbare massa’s (volgens identificatieverslag 19/02/1998)
• Tarra (ledig gewicht): 2.900 kg
• MTM (toegelaten massa rijklaar): 4.000 kg
• MTM sleep: 14.000 kg
• MTSM zonder rem: 750 kg
• MTSM met oplooprem: 8.000 kg
• MTSM met continue rem: 10.000 kg
Goedkeuring / Attesten
• Type: 824 (volgens gelijkvormigheidsattest)
• Uitgifte gelijkvormigheidsattest: 26 april 1972
• Afdeling tractoren, ondertekend door constructeur/mandataris
• Chassis number: D010001D001770
• First commissioning: 18/05/1972
• License plate: DCZ891
• Nature: Agricultural Tractor (TL)
• Body Code: 49
• Fuel: Gasoline (entered as "Gasoline 4")
• Colour: red
Weight & Permissible masses (according to identification report 19/02/1998)
• Tare (empty weight): 2,900 kg
• GVW (permissible mass ready to drive): 4,000 kg
• GVW: 14,000 kg
• MTSM without brake: 750 kg
• MTSM with overrun brake: 8,000 kg
• MTSM with continuous brake: 10,000 kg
Approval / Certificates
• Type: 824 (according to certificate of conformity)
• Issue of certificate of conformity: 26 April 1972
• Tractors department, signed by constructor/representative
Merk / Type: International (McCormick International) Chassisnummer: D010001D001770 Eerste ingebruikname: 18/05/1972 Nummerplaat: DCZ891 Aard: Landbouwtractor (TL) Carrosseriecode: 49 Brandstof: Benzine (ingegeven als “Benzine 4”) Kleur: rood Gewicht & Toelaatbare massa’s (volgens identificatieverslag 19/02/1998) Tarra (ledig gewicht): 2.900 kg MTM (toegelaten massa rijklaar): 4.000 kg MTM sleep: 14.000 kg MTSM zonder rem: 750 kg MTSM met oplooprem: 8.000 kg MTSM met continue rem: 10.000 kg Goedkeuring / Attesten Type: 824 (volgens gelijkvormigheidsattest) Uitgifte gelijkvormigheidsattest: 26 april 1972 Afdeling tractoren, ondertekend door constructeur/mandataris
• Fahrgestellnummer: D010001D001770
• Erste Indienststellung: 18.05.1972
• Nummernschild: DCZ891
• Natur: Landwirtschaftlicher Traktor (TL)
• Karosserie-Code: 49
• Kraftstoff: Benzin (eingetragen als "Benzin 4")
• Farbe: rot
Gewicht & zulässige Massen (laut Identifizierungsbericht 19.02.1998)
• Leergewicht: 2.900 kg
• zulässige Gesamtmasse fahrbereit): 4.000 kg
• Gesamtgewicht: 14.000 kg
• MTSM ohne Bremse: 750 kg
• MTSM mit Auflaufbremse: 8.000 kg
• MTSM mit stufenloser Bremse: 10.000 kg
Zulassung / Zertifikate
• Typ: 824 (gemäß Konformitätszertifikat)
• Ausstellung der Konformitätsbescheinigung: 26. April 1972
• Traktorenabteilung, unterzeichnet vom Konstrukteur/Vertreter
• Numéro de châssis : D010001D001770
• Première mise en service : 18/05/1972
• Plaque d’immatriculation : DCZ891
• Nature : tracteur agricole (TL)
• Code corporel : 49
• Carburant : Essence (inscrit comme « Essence 4 »)
• Couleur : rouge
Poids et masses admissibles (selon le rapport d’identification 19/02/1998)
• Tare (poids à vide) : 2 900 kg
• PTAC (masse admissible en état de marche) : 4 000 kg
• PTAC : 14 000 kg
• MTSM sans frein : 750 kg
• MTSM avec frein à inertie : 8 000 kg
• MTSM avec frein continu : 10 000 kg
Homologation / Certificats
• Type : 824 (selon certificat de conformité)
• Délivrance du certificat de conformité : 26 avril 1972
• Département des tracteurs, signé par le constructeur/représentant